måndag 12 november 2007

Skit.....

ÅÅh jag hade verkligen sett fram emot Prison break.. Hade laddat med chips & dricka då det här var det avsnittet jag inte redan sett då jag laddat ner. Men nej då , då får jag inte ens se något för min dotter för hon bara gapar & skriker. Har varit helt hysterisk & skrikit så hon inte får luft, blir röd i ansiktet & sen andas hon igen . Skär så jävla mycket i mig när hon får sånna här attacker. Min lilla bebis som alltid är så snäll .. Nej , jag blir fan ledsen jag med. Sen kan jag ju inte slappna av & försöka trösta henne så bra då jag inte är van med sånt här. Asså , jag kan ju trösta henne i vanliga fall men när hon får panikattacker, när hon bara skriker & skriker & skriker. Jag har nästa aldrig haft någon sån med henne utan hon har bara skrikigt lite men nu var det fan läskigt så hon skrek. Min bebis <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag klarar inte heller av det , William hade sån skrik attack igår ,skrek konstant i 40 minuter .

Anonym sa...

Vad gör man dÅ? :S bara står ut? :S