söndag 11 november 2007

......

Vill ni veta en sak? Jag längtar fan tills vecka 7 då jag & Elina drar härifrån ner till Svenljunga. Vi ska vara borta i en vecka hos Jannike & det ska bli så fruktansvärt skönt. Tänk att bara få komma iväg , i en hel vecka :) Uff , JAG LÄNGTAR <3

Aah idag , jag har absolut inte gjort någonting idag & det har varit så skönt. Bara suttit inne & glott på film & mysit med min dotter. Hon börjar bli sjuk också :( Stackars bebis.. Jag tycker synd om henne .. Men hon fick ju iaf en kul dag ute i snön .. Tack vare att Emma ville gå ut med oss , annars hade jag aldrig kommit iväg :) Jaja , jag ska väl kanske försöka söva mitt barn nu & somna in skönt i min skönhetssömn :) God natt Sverige , sov gott. Pusshej !

KOMMENTERA MIN BLOGG DÅ SÅ JAG SER ATT NÅGON ENS LÄSER ? :O

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe nu gick de :-)

Anonym sa...

Jag läser din blogg:)

Anonym sa...

jaja nu kommenterara ja...

Anonym sa...

Ohyeah :D