tisdag 13 november 2007

Lala

Desperata husfruar är ett av dom bättre programmen som fortfarande går på tv :) Ett av dom som faktiskt ärvärda att sätta sitt feta arsle i soffan & kolla på .. Men det är ju så jobbigt när det är slut..Slutar alltid med något spännande så måste man vänta i en HEL vecka innan man får se fortsättningen.. Det är ett program som aldrig kommer sluta gå. Eller iaf ett som skulle kunna hålla på i all evighet. Så länge "husfruarna" lever. Men skulle dom byta skådespelare så skulle det inte alls vara lika bra. Nej men jag tycker om det precis som det ärnu :)

Blomstra imorse då.. Kom faktiskt upp i tid denna vecka med . Grattis till mig :) Jag är faktiskt duktig. Imorgon tänkte jag gå upp vid 8 & städa & så . Överasska min mamma lite. Visst är jag snäll.? Vill du bo med mig ? ;) Jag vill inte bo själv , det kommer bli så otroligt tomt när Elina somnat & jag är beroende av folk omkring mig.. Har ju haft det hela mitt liv. Känns att jag bara suttit inne i ett par dagar nu.. Men imorgon så ska jag ut :) Jag ska leka med Kika & måla hennes bebis rum.. Ååh , jag har längtat så länge & imorgon får jag :).. Sen så ska vi måla döskallar på väggen & sätta upp självlysande stjärnor i taket.. Tror det blir ett fint litet rum.. Jag hoppas det iaf. Hennes bebis kommer nog inte klaga iaf får jag hoppas. Haha inte för att barnet kan säga något men ändå :P Kanske bebisen tycker om rummet , det lär ju märkas.. Kika ska få låna Vagga , Bärsele & badbalja av mig också.. Känns bra att hon ÄNTLIGEN tar emot hjälp som jag gett henne i hundra år känns det som. Är så himla tråkigt att Pappan till Nellie , ( har bestämt att det är en tjej .) inte riktigt hjälper till lika mycket som han borde. Han köpte ju iof vagnen men ska bebisen inte kunna sova sen då? Nej , menjag hjälper dig mer än gärna gumman <3

Nej , om man kanske skulle röra sig emot sängen då & tvinga sig själv att sova så man kommer upp i tid imorgon. Skulle faktiskt vara kul att kunna göra någonting ordentligt här hemma någon gång. & det måste ju bli tidigt då jag ska måla också.. ! Men det blir nog bra. Jag hinner nog.Det brukar jag göra. Ska se om min dotter tänker vakna nu eller om hon bara drömmer . Hoppas hon bara drömmer för annars blev det ju inge sova iaf. Pusshej !

Inga kommentarer: