lördag 10 november 2007

Hmm ,

Tankarna bara snurrar just nu. Har jag gjort rätt val ? Det känns inte som det i mitt hjärta. Jag älskar dig för mycket. Men mitt huvud säger att jag inte kan gå tillbaka , jag kan inte sätta mig & mitt barn i den sitsen en gång till.. Men jag älskar ju dig , så otroligt mycket , . Du har alltid varit hela min värld , sen föddes Elina. Ni två var hela min värld. Men bråken blev för mycket . Jag klarade det inte längre. Är så otroligt rädd att jag ska ångra mig mer än någonsin men jag kan ju inte gå tillbaka & hoppas på att det ska bli bättre. För om det inte skulle bli det då ? Jag skulle ha lika svårt att ta mig ur igen. För att jag älskar dig , ! Det finns inte ens ord till hur jag känner mig , ! Så otroligt tom , men ändå så lättad. Har en klump i hjärtat som säger att jag ska böna & be för att du ska komma igen , men samtidigt en boll i hjärnan som säger att jag ska hålla allt som det är nu. Men det sista jag ville var att vi skulle skiljas som ovänner. Jag vill ju alltid ha dig vid min sida. ALLTID ! Oavsätt om det ska vara som ett par eller inte. Men det gick tydligen inte. Du har fått alla dina saker nu , inklusive ringen. Hoppas bara att du en dag kan förlåta mig. Eller var det här kanske sista gången vi träffades någonsin ?

1 kommentar:

Anonym sa...

å jag känner igen mig i vissa delar. tyvärr.