fredag 16 november 2007

Soc,Dagis,Skolan

Igår så skulle jag ju vara jätteduktig. Jag skulle ringa till soc & skaffa lägenhet. Eller iaf boka möte till attt skaffa. Sen så skulle jag ringa dagis för att ställa mig i kö då det är jättelång kö. & slutligen skulle jag ner till skolan för att söka in till nästa år. Skolan var allt som blev av. Soc hade bara telefontid emellan 13,15-14,00 så dit måste jag ringa idag igen. Den som han hand om dagis kom jag bara till telefonsvar till. Men skolan fixade jag igår iaf :) Grattis till mig. Sen så skulle vi övningsköra men så blev det inte det heller. Nej igår gick inget som jag ville nästan. Men jag fick ugnspannkaka uppe hos Jenny iaf , det var gooooottt :) Nej uff , & i förregår så målade jag Kikas bebis rum som jag längtat efter så mycket . & tror ni inte att färgen inte räckte då eller ?! Jomen visst sikkan , så bara halva rummet blev målat :( då vart jag ledsen.. Men men, sånt är livet liksom. ! Aah nej men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Säg till om det är något ni vill veta :) Pusshej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Öööh, blogspot är skit! Gå tillbaka till blogg :D Puss på skinkan ;D Mohahha